FAQ

Chcę kupić stacjonarnie!

Śledź mój fanpage na Facebooku i zakładkę “Kup stacjonarnie” – będą się tam na bieżąco pojawiały informację o tym, gdzie i kiedy możesz mnie znaleźć 🙂

Czy realizujesz specjalne zamówienia?

Generalnie: jeśli masz na myśli modyfikację któregoś z produktów już dostępnych na stronie lub wykonanie podobnego, to tak. Wszelkie szczegóły możemy ustalić mailowo. Jeśli chodzi o inne pomysły – nie mogę niczego zagwarantować, ale też niczego nie wykluczam – a lubię wyzwania 🙂

Jak szybko otrzymam kupiony przedmiot?

Jeśli produkt wykonuję na zamówienie, zawsze powiadomię Cię, ile czasu zajmie wysyłka. Jeśli produkt znajduje się w ofercie “Dostępne od ręki”, to znaczy, że jest fizycznie dostępny do wysyłki / odbioru osobistego w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na moim koncie. Reszta zależy od wybranej formy dostawy. Kurier z reguły dostarcza paczkę w ciągu 1-2 dni roboczych.

Chcę odebrać produkt osobiście. Gdzie, jak, kiedy?

Super! To najbardziej ekologiczna i najbezpieczniejsza forma dostawy. Re:Thing nie posiada sklepu stacjonarnego, ale z reguły* możemy umówić się w okolicach mojego warsztatu na warszawskim Czerniakowie (ul. Podchorążych) lub w pobliżu stacji metra Wilanowska. Jeśli bardzo Ci zależy, możemy wybrać inne miejsce – pod warunkiem, że uzgodnimy takie wygodne dla obu stron.

*Opcja odbioru osobistego nie zawsze będzie dostępna – najlepiej potwierdź ją jeszcze przed zakupem!

Jakiej gwarancji udzielasz?

Wszystkie produkty Re:Thing są objęte 24-miesięczną gwarancją. Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj. Pamiętaj, że gwarancja nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie i używanych niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancją nie są objęte także żarówki.

Oczywiście masz też prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

A co, jeśli produkt zostanie uszkodzony w transporcie?

Gwarantuję Ci solidne zapakowanie przesyłki i wysłanie jej do Ciebie z opcją “ostrożnie”. Korzystam też z usług sprawdzonych firm kurierskich. Mimo to, oddając paczkę w ręce kuriera, tracę nad nią kontrolę. Jeśli z jakichkolwiek względów stan przesyłki budzi Twoje wątpliwości, zgłoś to kurierowi i w jego obecności sporządźcie protokół – to jedyna droga, abym mógł zgłosić reklamację. Poinformuj mnie też od razu o tym fakcie – każdy taki przypadek potraktuję bardzo poważnie i postaram się rozwiązać go w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.

Chcę zamówić przesyłkę poza granice Polski.

Niestety w tym momencie nie ma takiej opcji.

Chcę lepiej przyjrzeć się produktowi przed zakupem.

Pewnie! Napisz mi, który masz na myśli, a podeślę Ci paczkę zdjęć w wysokiej rozdzielczości, postaram się też nagrać filmik. W Warszawie możemy umówić się na prezentację 😉

Chcę zamówić lampę z konkretną żarówką.

Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz na podstronie “Żarówki”.

Jak mogę się z Tobą skontaktować?

Jako że moja praca potrafi być dość hałaśliwa, preferuję kontakt mailowy pod adresem:

sklep@rething.pl

Jeśli wolisz skontaktować się ze mną telefoniczne lub przez sms – możesz to zrobić pod numerem 731 312 390 w godzinach 10-17 (dni powszednie)

Odpowiadam także na wiadomości na Facebooku – przy okazji możesz polubić mój fanpage!

Postaram się odpisać jak najszybciej. Jeśli tak nie jest, to znaczy, że akurat coś szlifuję i odpiszę, jak tylko otrząsnę się z pyłu.