Produkty Re:Thing są objęte 24-miesięczną gwarancją.

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt działa wadliwie lub uległ zepsuciu, przysługuje Ci prawo do skorzystania z gwarancji. W jej ramach możliwa jest naprawa produktu, jego wymiana lub zwrot pieniędzy.

Pamiętaj, że gwarancja nie obowiązuje, jeśli do usterki doszło w wyniku używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi.

Jak skorzystać z gwarancji?

  • przede wszystkim skontaktuj się ze mną – najlepiej drogą pisemną na adres mailowy sklep@rething.pl – opisz, na czym polega problem, załącz zdjęcia, jeśli obrazują usterkę. Wspólnie ustalimy najlepszy sposób na rozwiązanie problemu.
  • W przypadku konieczności wysłania przedmiotu, dołącz do niego formularz, który otrzymasz drogą mailową niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji. To znacznie przyspieszy cały proces. Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę.
  • Reklamacje oraz naprawy gwarancyjne rozpatrywane są w terminie do 14 dni. Decyzję dotyczącą reklamacji otrzymasz na adres mailowy niezwłocznie po jej podjęciu.

Gwarancja obejmuje wszystkie wady stanowiące o niezgodności towaru z umową (zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i rękojmi.

Produkt nie jest wadliwy, ale nie spełnia Twoich oczekiwań? Pamiętaj, że masz 14 dni na zmianę decyzji i zwrot zakupionego towaru. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w §10 Regulaminu.